Антон Долин - Биографија, Лични живот, фотографија, вести, филмски критичар, новинар, лево "Вечерњи урглант", Критике / мишљења 2021

Anonim

Биографија

Антон Долин је новинар, телевизијски и радио официри, као и један од најутицајнијих филмских критичара у Русији. Већ 20 година у филмској индустрији, одмахнуо је руком десетинама познатих директора и глумаца. Последњих година његово стручно мишљење постаје квалитетни знак.

Детињство и омладина

Антон Владимирович Долин - Матична Москвич. Рођен је у јануару 1976. године у интелигентној породици, где је у свим њеним манифестацијама и врстама владао уметност уметност. Мама Антон, Валлеи Вероница, - Руска песника, Бард. Отац Владимир Воробиев - математика. 1991. године супружници су се развели. Након неког времена, дечак је појавио очух - филмски режисер и сценариста, почаствован уметник Руске Федерације Александар Муратов. Антон Валлеи има два брата, Олега и Матвеи и сестру Асиа.

Сва деца су повезана са једном типом уметности. Брат Олег - глумац и музичар. Сестра Асиа Долина је такође музичар и новинар.

Према Антону Долин-у, мајка је имала највећи утицај на њега, одређивање његових животних интереса и формирање укуса. Пошто је музика непрестано звучала у долини у кући, деца у једном или другом дијелу су укључена у ову врсту уметности. Као што АНТОН говори у интервјуу, и он се и он испробао у музици. У једном тренутку је био играч тастатуре у различитим поп и роцк бендовима. У исто време не само играно, већ и често постало музика и песме за коаутор.

Међутим, књижевни, филолошки, почели су да узимају врх: Антон Долин, након што је примио школску потврду, ушао је у Московским универзитету наведен по М. Ломоносову, бирајући Филолошки факултет, руско одељење. Након дипломе 1997. године, одлучио сам да не стављам поента у образовање и преузео дисертацију. Али пре тога, као пракса пре дипломе, долине су испробали снагу у школи: Антон је радио као наставник, учио је дечији језик и књижевност.

2000. године Антон Долин је дипломирао на Дистлом Сцхоол Руске академије наука. Младић је написао дисертацију на тему "Историја совјетске приче".

Новинарство

У годинама када се Антон Валлеас упознао и написао дисертацију, прво је испробало снаге у новинарству. 1997. године насељено на радио станици "Ехо из Москве". Овде је радио до 2002. године по радио. Према самом долинама, када је дошло до одјека, а затим није разликовао Виктор Черномирдин из Јурија Лузхков. Штавише, бивши интереси магазина-филолога били су толико далеко од политике да младић није имао појма како ти људи изгледају и шта раде.

Не само да је радио новинарство током ових година стекао нови запослени: од 2001. године, Антон Долин 4 године радио је као писање новинара у новинама. Прво, редовни филмски критичар, а потом уредник одељења за културу. 2006. године новинар је чекао повећање: Долина је позвана да постане заменик уредника новина "Вечер Москва".

Покушај сила свуда, долине су постепено дошле да схвате да је више заинтересован. Симпатија је била са стране кинематографије. Стога је у 2010. години АНТОН ВЛАДИМИРОВИЦХ почео да ради на пријему филма на радију "Вести ФМ". У истом квалитету, радио је на радију "светионик". Од 2009. до 2011. године, програм "Велика СОТА од двадесетог века: 100 најбољих филмова које морате да видите". У рангирању, на пример, сва времена су сакупљала класика, на пример "наранџастом" Цлоцкворк "Станли Кубрицк, као и нови биоскоп, као што је" Аватар "Јамеса Камерона или касније" Анна Каренина "са Киром Книгхтлеиом у главној улози .

Познавање Антона долине у свету руског и светског биоскопа вредне је све више и више. Стога је позван да сарађује још један број ауторитативних штампаних публикација - новине "Московске вести" и "Ведости", часописи "Арт оф Цинема" и "Стручњак", као и интернетске странице "Руски часопис" и "Риски" и "Риски" . Као један од најбољих филмских критичара Русије, Антон Долин је добио прилику да води лични блог у часопису "Сноб".

Распон радио станица се шири, где су позвани филмски критичари. Руска информативна служба и максимум је додата на "Вестс ФМ" и "Светионик". У 2013. години, Антон Долин је започео сарадњу са издавачком кућом, за коју је 129 критика написао за четири године. Сваки од описаних филмова АНТОН додељује процену система од 100 поена.

Креативна биографија Антона долине није само новинарски посао. Филолошко образовање добијено у Универзитету у Москви било је корисно филмским критичарима у писању више књига. Сви они, једноставни за погодак, имају блиско везање за свет биоскопа.

Читатељи који се и даље могу назвати киногурманима, са задовољством постоје књиге, критике и есеје Антон Валлеи. Прва књига под називом "Ларс вон Триер: Тестно дело. Анализа, интервјуи "изашли су 2004. године. Две године касније, филмски критичар дао је обожаватеље свог талента новог посла - "Китано. Детињство ". И у 2011. години књига "Херманн. Интервју. Есеј. Сценариј ".

За прву књигу о сјајном директору Ларса, Вон Триер-а, писац је награђен награду "слонова" са Цеха Киновидов и филмских критичара. А у 2011. години Антон Долин примио је још један "слон" за трећу књигу о раду совјетског директора Алексеја Герма.

Многи навијачи новинарског талента поштују његово мишљење као филмску критику, а такође су заинтересовани за његове политичаре и разне друштвене појаве. Познато је да је у пројекат "АНТОН Долин учествовао у пројекту" против хомофобије ", за коју је снимио видео записе у подршци ЛГБТ заједнице. У њему је новинар и филмски критичар проговорио против усвајања закона који забрањује пропаганду хомосексуалности.

И у пролеће 2014. године, Валлее је поставио потпис под словом "Ми смо с вама!" Из "филма", у којем интервенција Руске Федерације у политици Украјине осуђује и подржава подршку револуције у овој земљи.

У 2012. години навијачи популарне ТВ емисије "Вечерње урганте", који емитује први канал, видео је на преносу познатог филмског критичара. Штавише, долине су позвали Ивана урганте као ауторитативни филмски критичар, који у неколико минута може дати препоруке, које филмове из нових производа треба погледати.

Као што је признао у интервјуу Антоном Долин, у почетку је скептично доживљавао комплет задатка, јер да се састане неколико минута да да озбиљна "препорука" занимљива слика је тешка. Али временом је новинар нашао прави облик и почео да се носи са задатком. У шаљивим фразама, Антон зна како да предлаже младе људе (наиме, она је главна "потрошач" "вечерног" вечерног "вечери"), који је филм бољи да види особу која разуме укус стварног биоскопа.

Истовремено, долине у разговору тврде да је то као филолог биоскоп поштује мање од осталих врста уметности. Антон верује да је филм инфериорнији у њеној књижевности, сликању, архитектури, музици и позоришту. Али за оне који немају прилику да додирују примарне изворе светске архитектуре и сликања и посете Италију, Француску или друге земље где су концентрисани познати музеји и споменици, филмски критичар препоручује филмове који ће уживати у киногурманима.

Од 2017. године прегледи Антона Валлеи почели су се да се појављују у Интернет публикацији МЕДУСА. То су ултра-вијчани, али прецизирани текстови који тачно описују филм. Испостављена је сарадња плодна, само за прву годину Антон растављена 144 филма. Међу руским премијером 2017. Антон је преферирао филмове "Довлатов", "Матилда", "Аритмија".

Спортски филм "Тренер", који је створио Данилле Козловски, драма "Биг" Директор Валери Тодоровски и "Купи ме" Вадим Перелман Валлеи је ценио само 50 бодова од 100, а "Легенда о Коловрату" доделио је оцену 20. Од страних филмова добрих критика Заслужили су филмове "Трчање на сечиву 2049", "то", "брзо и бесно 8" и негативно - "Конг: Острво Скулл" и "Леагуе о правде".

Нови филм "Три билборде на граници ЕББИНГ-а, Миссоури је чекала посебан одрицање од Антона Долине. Филмски критичар ставио је ирски директор и драматичара у један ред са браћом Цохеном и Куентином Тарантином.

На радио станици "Маиак" Антон Долин разговарао је о руском спортском филмском филму "Покретање", позивајући студио "Три Т", на којем је филм створен, "Руски Холливоод" и сама слика је "наш Блоцкбустер о кошарци" . Такође на радио станици, филмски критичар је дао процену церемоније ОСЦАР награда и Златни глобус - 2018.

Антон Долин, говорећи као стручњак, чије је мишљење публике слушао, годишње врши нове филмове и серијске серије достојне пажње. У 2017. години листа десет најбољих филмова укључивала је "невољни" Андреи Звиагинтсев, "водени облик" Гуиллермо дел Торо, Дункирк Цхристопхер Нолан. Да бисте видели биоскопе, долине препоручили премијеру "Гогол. Почетак "," о љубави. Само за одрасле "и" непажљиве вожње ".

View this post on Instagram