Anton Dolin - životopis, osobný život, fotografia, novinky, filmový kritik, novinár, ľavý "večerný urgrant", recenzie 2021

Anonim

Životopis

Anton Dolin je novinár, televízia a rádio dôstojníci, ako aj jeden z najvplyvnejších filmových kritikov v Rusku. Už 20 rokov vo filmovom priemysle, potriasol rukou s desiatkami slávnych riaditeľov a hercov. V posledných rokoch sa jeho znalecký posudok stáva kvalitnou známkou.

Detstvo a mládež

Anton Vladimirovich Dolin - Native Moskvich. Narodil sa v januári 1976 v inteligentnej rodine, kde kultúr umenia vládol vo všetkých jej prejavoch a druhoch. Mama Anton, Veronica Valley, - Ruská bádačka, Bard. Otec Vladimir Vorobyev - matematika. V roku 1991 sa manželia rozvedení. Po nejakom čase sa chlapec objavil nevlastného otca - filmový riaditeľ a scenárista, poctený umelec Ruskej federácie Alexandra Muratova. Anton Valley má dvoch bratov, Oleg a Matvey a Sestra Asya.

Všetky deti sú spojené s jedným typom umenia. Brother Oleg - herec a hudobník. Sestra Asya Valley je tiež hudobníkom a novinárom.

Podľa Anton Dolina mala matka najväčší vplyv na neho, určil jeho životné záujmy a tvarovanie chutí. Keďže hudba neustále znepokojuje v dome údolia, deti v jednom stupni alebo inom sú zapojené do tohto typu umenia. Ako Anton hovorí v rozhovore, tiež sa snažil sám seba v hudbe. Naraz bol klávesový hráč v rôznych popových a rockových pásmach. Zároveň sa hral, ​​ale tiež sa často stal spoluautorovou hudbou a piesňami.

Avšak, literárna, philologická, začala mať na vrchol: Anton Dolin, po obdržaní školského osvedčenia, vstúpil do Moskvy štátnej univerzity pomenovaný po M. Lomonosove, pri výbere Fakulty filológie, ruského oddelenia. Po diplomu v roku 1997 som sa rozhodol, že nezaložil bod vo vzdelávaní a dizertačnej práce. Ale skôr, ako, ako pred-diplomová prax, údolia vyskúšali silu v škole: Anton pracoval ako učiteľ, učil detský jazyk a literatúru.

V roku 2000 Anton Dolin vyštudoval absolventskú školu Ruskej akadémie vied. Mladý muž napísal dizertačnú prácu na tému "História Sovietskeho príbehu Tále".

Žurnalistika

V rokoch, keď sa Anton Valleas stretol a napísal dizertačnú prácu, najprv vyskúšal sily v žurnalistike. V roku 1997 sa usadil na rozhlasovej stanici "Echo Moskva". Pracoval tu až do roku 2002 rádiom. Podľa údolia sám, keď prišiel do Echo, potom nerozlišoval Viktor Chernomyrdin z Yuri Luzhkov. Okrem toho boli bývalé záujmy časopisu-filológa tak ďaleko od politiky, že mladý muž neviedol, ako sa títo ľudia vyzerajú a čo robia.

Nielen rádiová žurnalistika získala nový zamestnanec počas týchto rokov: Od roku 2001 pracoval Anton Dolin 4 roky ako písanie novinárov v novinách. Po prvé, pravidelný filmový kritik a potom redaktor kultúry oddelenia. V roku 2006, novinár čakal na zvýšenie: údolie bolo pozvané, aby sa stali zástupcom editora novín "večer Moskva".

Snažím sa sily všade, údolia postupne pochopili, že sa viac zaujíma. Súcit bol na strane kina. Preto v roku 2010 Anton Vladimirovich začal pracovať na príjme filmu o rádiu "Vesti FM". V rovnakej kvalite pracoval na rádiovom "majáku". Od roku 2009 do roku 2011, program "Veľká Sota z dvadsiateho storočia: 100 najlepších filmov, ktoré potrebujete vidieť". V rebríčku boli všetky časy zhromažďované klasikou, napríklad "hodinový oranžový" Stanley Kubrick, ako aj nový kino, ako napríklad "Avatar" Jamesa Cameron alebo neskôr "Anna Karenina" s Kira Knightley v hlavnej úlohe .

Znalosť Antonského údolia vo svete ruského a svetového kina sa oceňuje čoraz viac. Preto bol vyzvaný, aby spolupracoval iný počet autoritatívnych tlačových publikácií - noviny "Moskva News" a "Vemosti", časopisy "Umenie Cinema" a "Expert", ako aj internetové stránky "Ruský časopis" a "RIBORD" . Ako jeden z najlepších filmových kritikov Ruska, Anton Dolin dostal príležitosť viesť osobný blog v časopise "Snob".

Rozsah rozhlasových staníc sa rozširuje, kde sú pozvaní filmových kritikov. Ruská spravodajská služba a maximum bol pridaný k "západom FM" a "Maják". V roku 2013 Anton Dolin začal spoluprácu s vydavateľstvom, pre ktorý 129 hodnotení napísal za štyri roky. Každý z opísaných filmov ANTON priradí odhad 100-bodového systému.

Kreatívna biografia Antonovej doliny nie je len novinárskou prácou. Filologické vzdelávanie získané v Moskve štátnej univerzity bolo užitočné pre filmové kritici písomne ​​niekoľko kníh. Všetky z nich, ako ľahko odhadnúť, majú úzku väzbu na svet kina.

Čitatelia, ktorí môžu byť stále nazývaní Kinogurmans, s radosťou sú knihy, recenzie a eseje Anton Valley. Prvá kniha s názvom "Lars von Trier: Testovacia práca. Analýza, rozhovory "vystúpili v roku 2004. O dva roky neskôr, film kritizoval obdivovateľom svojho talentu novej práce - "Kitano. Detstvo ". A v roku 2011 kniha "Hermann. Rozhovor. Esej. Scenár".

Pre prvú knihu o brilantnom riaditeľovi Lars, Von Trier bol spisovateľ udelený "Elephant" ocenenie od cechu Kinovydov a filmových kritikov. A v roku 2011 Anton Dolin dostal ďalší "slon" pre tretiu knihu o práci sovietskeho riaditeľa Alexej nemčina.

Mnohí fanúšikovia novinárskeho talentu rešpektujú svoje stanovisko ako filmová kritika, a tiež záujem o svojich politikov a rôznych sociálnych javov. Je známe, že v roku 2013 sa Anton Dolin zúčastnil na projekte "proti homofóbii", pre ktoré nahral video na podporu komunity LGBT. V ňom hovoril novinár a filmový kritik proti prijatiu zákona, ktorý zakazuje propagandu homosexuality.

A na jar roku 2014, vallee nastavila podpis pod listom "Sme s tebou!" Z "filmu", v ktorom zásah Ruskej federácie v politike Ukrajiny odsudzuje a podporuje podporu revolúcie v tejto krajine.

V roku 2012 sa fanúšikovia populárnej televíznej show "večer urgant", ktorý vysiela prvý kanál, videli na prenos slávnej filmovej kritiky. Okrem toho, údolia vyzvali Ivan urnutko ako autoritatívny film kritik, ktorý za pár minút môže poskytnúť odporúčania, ktoré filmy z nových produktov by mali byť vnímané.

Ako sa priznal v rozhovore s Antonom Dolina, najprv skepticky vnímala úlohu, pretože aby sa stretol niekoľko minút, aby sa vážne "odporúčanie" zaujímavý obraz je ťažký. Časom však novinár našiel správny formulár a začal sa vyrovnať s úlohou. V humorných frázach Anton vie, ako navrhnúť mladých ľudí (konkrétne, je hlavným "spotrebiteľom" "večerného urgantu"), ktorý film je lepšie vidieť osobu, ktorá chápe chuť skutočného kina.

Zároveň údolia v rozhovore tvrdí, že ako filologický kino rešpektuje menej ako iné druhy umenia. Anton verí, že film je horší vo svojej hodnotovej literatúre, maľbe, architektúre, hudbe a divadle. Ale pre tých, ktorí nemajú príležitosť dotknúť sa primárnych zdrojov svetovej architektúry a maľby a navštíviť Taliansko, Francúzsko alebo iné krajiny, kde sú sústredené slávnymi múzeámi a pamiatkami, filmová kritika odporúča filmy, ktoré budú mať kinogurmans.

Od roku 2017 sa v internetovom publikácii Medusa začali objavovať recenzie Anton Valley. Jedná sa o ultra-skrutkovanú, ale hlavné texty, ktoré presne opisujú film. Spolupráca sa ukázala byť plodná, len pre prvý rok Antona rozobratý 144 filmov. Medzi ruským premiérom 2017, Anton uprednostňuje filmy "Dovlatov", "Matilda", "Arrytmia".

Športový film "Tréner", ktorý vytvoril Danille Kozlovsky, Dráma "Big" Director Valery Todorovsky a "Kúpiť mi" Vadim Perelman Valley ocenil len 50 bodov zo 100, a "Legend o Kolovrat" pridelené hodnotenie 20. Z zahraničných filmov Dobré recenzie Zaslúži si filmy "Beh na čepeľ 2049", "to", "Rýchle a zúrivé 8" a negatívne - "Kong: lebka ostrov" a "ligu spravodlivosti".

Nový film "Tri billboardy na hranici Ebbing, Missouri" čakal na špeciálne vyhlásenie o Antonove Doline. Film Critics dal írsky režisér a dramatik v jednom rade s bratmi Cohen a Quentin Tarantino.

Na rozhlasovej stanici "Mayák" Anton Dolin diskutoval o ruskom športovom filme "Hnutia", volal štúdio "Three T", na ktorom bol film vytvorený, "Russian Hollywood" a samotný obraz je "Naša trhák o basketbalu" . Aj na rozhlasovej stanici, film kritizoval hodnotenie slávnosti Oscar Awards a Golden Globe - 2018.

Anton Dolin, hovorí ako odborník, ktorého názor na počúval divákov, ročne robí špičkové nové filmy a seriály hodné pozornosti. V roku 2017 bol zoznam desiatich najlepších filmov zahrnutý "nepáči" ANDREI ZVEAGINTSEV, "Vodná forma" Guillermo del Toro, Dunkirk Christopher Nolan. Ak chcete zobraziť kiná, údolia odporučili premiéru "Gogol. Začiatok "," o láske. Len pre dospelých "a" neopatrné jazdy ".

View this post on Instagram