Anton Dolin - Biografija, lični život, fotografija, vijesti, filmski kritičar, novinar, lijevo "večernji urgant", recenzije 2021

Anonim

Biografija

Anton Dolin je novinar, televizijski i radio službenici, kao i jedan od najuticajnijih filmskih kritičara u Rusiji. 20 godina u filmskoj industriji odmahnuo je rukom sa desetak poznatih direktora i aktera. Posljednjih godina njegovo stručno mišljenje postaje oznaka kvalitete.

Djetinjstvo i mladi

Anton Vladimirovič Dolin - matični Moskvich. Rođen je u januaru 1976. u inteligentnoj porodici, gdje je kult umjetnosti vladao u svim njegovim manifestacijama i vrstama. Mama Anton, Veley Veronica, - ruska pjesnika, Bard. Otac Vladimir Vorobyev - matematika. Godine 1991. supružnici razvedeni su. Nakon nekog vremena, dječak se pojavio očuha - filmski režiser i scenarista, počasni umjetnik Ruske Federacije Aleksandra Muratova. Anton Valley ima dva brata, Oleg i Matveyja, a sestru Asya.

Sva djeca povezana su s jednom vrstom umjetnosti. Brate Oleg - glumac i muzičar. Sestra Asya Valley je takođe muzičar i novinar.

Prema Anton Dolin, majka je imala najveći utjecaj na njega, određujući svoj životni interesi i formiranje ukusa. Budući da je muzika neprestano zvučala u dolini doline, djeca u jednoj mjeri uključena su u ovu vrstu umjetnosti. Kao što Anton govori u intervjuu, on se takođe pokušao u muzici. U jednom trenutku bio je igrač na tastaturi u raznim pop i rock bendovima. Istovremeno se ne samo igraju, već je često postala koautorska muzika i pjesme.

Međutim, literarna, filološka, ​​počela je da se vrši: Anton Dolin, nakon što je primio školsku potvrdu, ušao je u Moskovska državna univerzitet nazvana po M. Lomonosovu, odabiru Filološkog fakulteta, ruskog odeljenja. Nakon diplome 1997. godine odlučio sam da ne stavljam točku u obrazovanje i preuzeo disertaciju. Ali prije toga, kao pre-diplomska praksa, doline su probali snagu u školi: Anton je radio kao učitelj, predavao dječji jezik i književnost.

U 2000. godini Anton Dolin diplomirao je na diplomskoj školi Ruske akademije nauka. Mladić je napisao disertaciju na temu "Istorija sovjetske priče".

Novinarstvo

U godinama kada se Anton Valleas sastao i napisao disertaciju, prvo su isprobali sile u novinarstvu. 1997. godine nastanjen na radio stanici "Eho iz Moskve". Ovdje je radio do 2002. godine radio. Prema samim dolinama, kada je došao u Eho, tada nije razlikovao Viktora Černomirdina iz Jurija Luzhkov. Štaviše, bivši interesi časopisa-filolog bili su toliko daleko od politike koju mladić nije imao pojma kako ti ljudi izgledaju i šta rade.

Ne samo da je radio novinarstvo nije stekao novog zaposlenika tokom ovih godina: od 2001. godine Anton Dolin 4 godine radilo je kao novinar pisanja u novinama. Prvo, redovan filmski kritičar, a potom urednik odjela za kulturu. 2006. godine novinar je čekao povećanje: Dolina je pozvana da postane zamjenik urednika novina "Večernja Moskva".

Trudite sile svugdje, doline postepeno su došle da shvate da mu je više zainteresiran. Simpatija je bila na strani bioskopa. Stoga je Anton Vladimirovič u 2010. godini počeo raditi na filmskom primitku na radiju "Vesti FM". U istom kvalitetu radio je na radiju "Svjetionik". Od 2009. do 2011. godine, program "Velika sota dvadesetog vijeka: 100 najboljih filmova koje morate vidjeti". U rangiranju su, na primjer, prikupljeni klasikom, na primjer, "Clockwork Orange" Stanley Kubrick, kao i novi kino, poput "avatar" Jamesa Camerona ili kasnije "Ana Karenina" sa Kira Knightleyu u glavnom ulogu .

Poznavanje Antonske doline u svijetu ruskog i svjetskog kina cijeni se sve više i više. Stoga je pozvan da sarađuje drugi broj autoritativnih štampanih publikacija - novine "Moskve vijesti" i "Vedomosti", časopisi "umjetnost kina" i "stručnjaka", kao i internetske stranice "i" Ribord "i" Ribord " . Kao jedan od najboljih filmskih kritičara Rusije, Anton Dolin je dobio priliku za obavljanje ličnog bloga u časopisu "Snob".

Raspon radio stanica se širi, gdje su pozvani filmski kritičari. Ruska vijest i maksimum dodani su u "Wests FM" i "svjetioniku". U 2013. godini Anton Dolin je započeo saradnju sa izdavačkom kućom, za koja je 129 recenzija piše u četiri godine. Svaki od opisanih filmova Anton dodjeljuje procjenu za sistem od 100 bodova.

Kreativna biografija Anton Valley-a nije samo novinarski rad. Filološko obrazovanje dobiveno na Državnom univerzitetu u Moskvi bilo je korisno za filmske kritike u pisanom obliku knjige. Svi oni, kao jednostavni pogoditi, imaju blisko vezivanje na svijet bioskopa.

Čitatelji koji se i dalje mogu nazvati Kinogurmanima, sa oduševljenjem, postoje knjige, recenzije i eseji Anton Valley. Prva knjiga pod nazivom "Lars Von Trier: testni rad. Analiza, intervjui "izašli su 2004. godine. Dvije godine kasnije, filmski kritičar dao je obožavateljima svog talenta novog posla - Kitano. Djetinjstvo ". A u 2011. godini knjiga "Hermann. Intervju. Esej. Scenarij ".

Za prvu knjigu o sjajnom direktoru Larsa, Von Trier, pisac je nagrađen nagradom "Elephant" iz ceha Kinovydovog i filmskog kritičara. A Anton Dolin je 2011. godine primio još jedan "slon" za treću knjigu o radu sovjetskog direktora Alekseima.

Mnogi ljubitelji novinarskog talenta poštuju njegovo mišljenje kao filmsku kritiku, a zanimaju i njegove političare i različite društvene pojave. Poznato je da je Anton Dolin u 2013. u 2013. učestvovao u projektu "protiv homofobije", za koji je snimio video zapis u podršci LGBT zajednice. U njemu su novinar i filmski kritičar govorili protiv usvajanja zakona, koji zabranjuje propagandu homoseksualnosti.

A na proljeće 2014. Vallee je postavio potpis pod pismom "Mi smo s tobom!" Iz "Filmusa", u kojem intervencija Ruske Federacije u politici Ukrajine osuđuje i podržava podršku revolucije u ovoj zemlji.

U 2012. obožavatelji popularne TV emisije "Večernji zrt", koji se emituju prvim kanalom, vidite na prenosu poznatog filmskog kritičara. Štaviše, doline su pozvali Ivan Urgant kao autoritativni filmski kritičar, koji za nekoliko minuta može dati preporuke, koje bi se filmovi iz novih proizvoda trebalo gledati.

Kao što je priznato u intervjuu sa Anton Dolin, u početku, skeptično je opazio zadatak, jer da se sastane nekoliko minuta za ozbiljnu "preporuku" zanimljiva je "zanimljiva slika". Ali s vremenom novinar je pronašao pravi oblik i počeo se nositi sa zadatkom. U šaljivim frazama, Anton zna kako predložiti mlade ljude (naime, ona je glavni "potrošač" "večernjeg zrnca"), koji je film bolji vidjeti osobu koja razumije pokusnog ukusa stvarnog kina.

Istovremeno, doline u intervjuu tvrdi da je to kao kino filologe manje od ostalih vrsta umjetnosti. Anton smatra da je film inferiorniji u svojoj vrijednosti literaturu, slikanju, arhitekturi, muzici i pozorištu. Ali za one koji nemaju priliku dodirnuti primarne izvore svjetske arhitekture i slikanje i posjetiti Italiju, Francusku ili druge zemlje u kojima su koncentrirani poznati muzeji i spomenici, filmski kritičar preporučuje filmove koji će uživati ​​u kinogurmanima.

Od 2017. godine, recenzije Anton Valley počeli su se pojaviti u internetskoj publikaciji Medusa. Ovo su ultra-vijak, ali kapici za koje tačno opisuju film. Pokazalo se da je saradnja bila plodna, samo za prvu godinu Anton rastavljen 144 filmova. Među ruskim premijerom 2017. Anton je dao sklonost filmovima "Dovlatov", "Matilda", "Aritmija".

Sportski film "Trener", kreirao Danille Kozlovsky, drama "Big" režiser Valery Todorovsky i "Kupi mi" Vadim Perelman Valley cijenio je samo 50 bodova od 100, a "Legenda o Kolovrat" dodijelila je ocjenu 20. Od stranih filmova Dobre kritike Zaslužuju filmove "trčanje na oštricu 2049", "to", "brz i žestok 8", i negativno - "Kong: lubanje" i "Liga pravde".

Novi film "Tri bilborde na granici izbiravanja, Missouri" čekali su posebnu odricanje od odgovornosti iz Anton Dolina. Filmski kritičar stavio je irskog direktora i dramatičara u jedan red sa braćom Cohen i Quentinom Tarantinom.

Na radio stanici "Mayak" Anton Dolin razgovarao je o ruskom sportskom filmu "Pokretajući", nazivajući studiju "Tri t", na kojem je film stvoren "ruski hollywood", a sama slika "naša slika" naša blockbuster o košarci " . Takođe na radio stanici, filmski kritičar je dao procenu ceremonije nagrade Oscar i Zlatni globus - 2018.

Anton Dolin, govoreći kao stručnjak, čije je mišljenje publike koju je slušala, godišnje čini vrhunske nove filmove i serijske dostojne pažnje. U 2017. godini, popis deset najboljih filmova uključivao je "Ne sviđa" Andrei Zvyagintsev, "Vodeni oblik" Guillermo del Toro, Dunkirk Christopher Nolan. Da biste vidjeli kinima, doline su preporučili premijeru "Gogol. Početak "," o ljubavi. Samo za odrasle "i" bezbrižne vožnje ".

Anton Valley kao TV prezentator na TV-3 kanalu započeo je emitovanje umjetnosti kina, analitičkog programa o svijetu kina. Prikaz razgovora daju se filmovima, kao i pridruženim temama. U prvoj opremi 20. aprila 2018., koji je bio posvećen tehnologijama za stvaranje moderne kino, gosti Anton postao je direktor Fedor Bondarchuk, pisac Olga Kharyn, direktor za razvoj Yandex Video servisa Olga Filipuk.

Iste godine Anton Dolin je postao glavni urednik internetskog časopisa "Umjetnost kina". Ovo je moderan probav mišljenja o trenutnom filmskom procesu. Ovdje možete se upoznati sa recenzijama o filmovima ruske filmske distribucije i vrpca sa međunarodnih filmskih festivala. Među njima - "Dlatta", "Dragi drugovi", "kraljev potez", "ulje". Mnogo pohvalnih recenzija primile su sliku "Bol i slavu" Pedro Almodovar. Filmski kritičar nazvao ju je najbolji film koji je uklonjen direktor u posljednjih 15 godina. A "biljka" TAPE YURIJU BYKOV imenovan je najozbiljnijim i ambicioznim radom direktora.

Iste godine objavio je članak o "Meduzi", zašto filmovi Ingmara Bergmana trebaju gledati. Na glavne razloge, uzeo je činjenicu da njegove slike pomažu u razumijevanju istorije bioskopa i moderne kino i serijskih resursa. Nešto kasnije, Anton je napravio spisak filmova za početni pogled s direktora Akire Kurosava. To uključuje "Rammon", "Sedam samuraja", "prijestolje u krvi".

U 2019. godini objavljen je intervju s dolinom na Oxymonu, Navalny, Netflix i klasičnu muziku u Yutibub-Channel "Eschenepozner".

Lični život

U slobodno vrijeme Anton Dolin voli čitati i slušati muziku. Film čita svugdje: kod kuće, u prevozu, u pokretu. Najčešće su to umjetničke knjige. Što se tiče muzike, Vallee preferira moderno, mada i klasika takođe poštuje.

Nova valley filmova redovno gledaju, ali njihov broj ne prelazi 3-4 slike sedmično. Postavke se daje evropskom kinu, ali ponekad filmski kritičar i gurman koji gledaju pojedinačne slike kineskih i američkih filmaša.

Lični život Anton Valley je omiljena supruga Natalia Khlustova, sa kojim se susretao u 67. centralnoj školi. Žena radi na Sony Slike proizvodnja i puštanju na slobodu, koja se održava po položaju šefa prodaje. Par podiže dvoje djece.

Sredinom novembra 2020. supružnici su proslavili 30 godina veze. Tajna porodične sreće, kao Anton vjeruje, leži u pravoj ljubavi, što tijekom godina samo postaje jači.

Kako dolina tvrdi s humorom, lišena je nekih loših navika: ne puši i ne piše pjesme.

Anton Dolin sada

U januaru 2020. godine doline su odabrali 30 decenija filmova. Među njima su "Joker" sa Hoakinom Phoenixom, "Jednom u ... Hollywood", "na granici svjetova", "Romi".

U martu 2020., Anton olakšanje svima koji su zbog koronavirusa pokazali da su zaključani u 4 zida, a na portalu "Medusa" je rekao da gleda karantin. Lista uključuje takve slike kao "maska ​​crvene smrti", "Pass Cassandra", "Epidemića", "groznica", "Slijepina", "infekcija".

Dana 21. septembra 2020., dolina je najavila da je napustio "večernji zrt." Na stranici na Facebooku napisao je:

"Odluka o tome me ne prihvaća i ne kreatori programa, o ostalima, ne pitaju me."

U novembru je dolina govorio o filmu Anton Konchalovsky "Dragi drugovi" tvrdeći "Oscar". Prema njegovim riječima, slika se vrlo uspješno poklopila sa događajima koji se događaju na svijetu. Dodao je da je kvalitet skripte i vršioca vještina na visokom nivou.

U prosincu, Anton Dolin je postao gost novog izlaska emisije na Yutyub-Canal Jurij Duda. Intervju je dodirnuo i profesionalne i lične teme. Novinar nije mogao sniziti pitanje u vezi s negom dolinom iz prenosa "Večernje zrna". Filmski kritičar rekao je da se nikada ne uklapa u okvir prvog kanala i sam program, tako da je zdjela strpljenja vođstva preplavljena i otpuštena. Istovremeno, službeni razlog mu nije objasnio. Ali, prema glasinama koji su prenijeli Anton College, otpuštanja je dovelo do pregleda filma "Savez spasenja", koji su doline prije šest mjeseci pisali za "meduze". Ovaj film nije volio filmski kritičari, a on ga nije bilo sram širiti u pahuljicu i prašinu.

U toku intervjua Anton je izrazio mišljenje o mnogim figurama filmske industrije. Među njima su Aleksandar Petrov, Tom Cruise, Nikita Mikhalkov, Nicole Kidman. Također je govorio o takvim filmovima kao "kriminalna fikcija", "Bijeg iz Schowna", "sa širokim očima".

Sada filmski kritičar vodi program "Kinoproby" na radiju "Srebrna kiša". To su autorovi pregledi novih filmova, među kojima otvara "Podolsk kadeti" i "Zuulech". Također svake sedmice na "Meduzi" postoje kratke kritike iz doline, koji pomažu u fokusu na zaljubljenike.

Projekti

• 2007. - Dnevni prikaz na radiju "Svjetionik"
  • 2010-2012 - Kategorija "Kinonovinki sa Anton Valleyom" u danu Prikaži Anton Komolov i Olga šuška